| Hur ser din karaktär ut? "Preselection" | |
|
+11Citrus Sunie Naiv Cressell Cyras Orici Ranact Lewander DanWhy Piingu StarTrance 15 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 18:34 | |
| - Citrus skrev:
- notera att det inte finns nått IRL, bara AFK
Notera att det inte finns några tjejer på internetz, bara traps. |
|
| |
Sunie
Antal inlägg : 22 Stad : Nacka
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 18:39 | |
| | |
|
| |
Naiv Officer
Antal inlägg : 97
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 19:15 | |
| - Kibo skrev:
Notera att det inte finns några tjejer på internetz, bara traps. Detta är sanning. Om man vill kan man nog göra Naiv till en väldigt... feminim p10. | |
|
| |
Cressell
Antal inlägg : 40 Stad : Stockholm
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 19:19 | |
| Confession: Jag visste inte att Naiv skulle adresseras "hon" för än vent igår ;o
.. Not that it makes that much a difference to Hime, the one beyond mere genders! | |
|
| |
Naiv Officer
Antal inlägg : 97
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 19:31 | |
| - Cressell skrev:
- Confession:
Jag visste inte att Naiv skulle adresseras "hon" för än vent igår ;o
.. Not that it makes that much a difference to Hime, the one beyond mere genders! Nu blev jag bara mer förtjust i Spacetits <3 | |
|
| |
Cressell
Antal inlägg : 40 Stad : Stockholm
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 19:36 | |
| himesama no moonbusto wa tsugoisugiru dakara ne
Senast ändrad av Cressell den lör 19 sep 2009, 19:40, ändrad totalt 1 gång (Orsak för redigering : spacetits = moonbust!) | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 20:44 | |
| - Cressell skrev:
- himesama no moonbusto wa tsugoisugiru dakara ne
ne ne! |
|
| |
Chimaira
Antal inlägg : 40 Stad : Lycksele
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 23:15 | |
| | |
|
| |
Lobbie
Antal inlägg : 19 Stad : Umeå
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" sön 20 sep 2009, 00:41 | |
| Får göra dem hur ni vill bara ni inte gör några midgets O.o! Usch avskyr att ha några pluttar springades efter en xD Får hemska vibbar av gnomer från min wow tid ^^ | |
|
| |
Chimaira
Antal inlägg : 40 Stad : Lycksele
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" sön 20 sep 2009, 00:42 | |
| Hahah! Min gubbe är kort, men inte gnome aktig! Korta gubbar är mycke coolare ju =D | |
|
| |
Orici Gammal Medlem
Antal inlägg : 176 Stad : Origin
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" sön 20 sep 2009, 04:42 | |
| Så där jag, nu tror jag att jag har min "final version" char: | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" sön 20 sep 2009, 09:40 | |
| - Lobbie skrev:
- Får göra dem hur ni vill bara ni inte gör några midgets O.o! Usch avskyr att ha några pluttar springades efter en xD
Får hemska vibbar av gnomer från min wow tid ^^ Då kommer du att hata mig |
|
| |
Cloud
Antal inlägg : 46
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" sön 20 sep 2009, 14:33 | |
| Cloudy lite snabbt gjord men kommer nog se ut så där, Den andra är bara ett namn jag bokar åt en vän. (Funderar påp att göra om till brud, palla se en kille 24/7 ) | |
|
| |
Primestar Medlem
Antal inlägg : 5 Stad : Visby
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" sön 20 sep 2009, 16:46 | |
| Hej!! Så här ser min Main ut Den andra Character på högersida har jag bara reserverat Namnet till Kamekazze | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" | |
| |
|
| |
| Hur ser din karaktär ut? "Preselection" | |
|