| Hur ser din karaktär ut? "Preselection" | |
|
+11Citrus Sunie Naiv Cressell Cyras Orici Ranact Lewander DanWhy Piingu StarTrance 15 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
StarTrance Gammal Medlem
Antal inlägg : 298 Stad : Hörnefors
| Rubrik: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" fre 18 sep 2009, 23:17 | |
| Så här blev mina två karaktärer under Pre SelectionCleric -> Ranger -> | |
|
| |
Piingu
Antal inlägg : 3
| |
| |
StarTrance Gammal Medlem
| |
| |
DanWhy Webmaster
Antal inlägg : 147 Stad : Falkenberg
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" fre 18 sep 2009, 23:34 | |
| - StarTrance skrev:
- Så här blev mina två karaktärer under Pre Selection
Ranger ->
RAWR~ | |
|
| |
Lewander
Antal inlägg : 20
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" fre 18 sep 2009, 23:35 | |
| | |
|
| |
Ranact Gammal Medlem
Antal inlägg : 54
| |
| |
StarTrance Gammal Medlem
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" fre 18 sep 2009, 23:37 | |
| Yes var själva dealen blev nöjd med min Cleric i Open betan enda jag ändrade var lite större fötter. | |
|
| |
Gäst Gäst
| |
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 01:07 | |
| |
|
| |
StarTrance Gammal Medlem
| |
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 01:44 | |
| Hah det har du rätt i |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 03:31 | |
| Min Main: Min Alt: |
|
| |
Orici Gammal Medlem
Antal inlägg : 176 Stad : Origin
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 03:38 | |
| Vad tycks om detta: | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 09:18 | |
| Spendera inte mycket tid på min :/ |
|
| |
Cyras Officer
Antal inlägg : 12
| |
| |
Gäst Gäst
| |
| |
Cressell
Antal inlägg : 40 Stad : Stockholm
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 13:08 | |
| | |
|
| |
Naiv Officer
Antal inlägg : 97
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 14:06 | |
| | |
|
| |
Cressell
Antal inlägg : 40 Stad : Stockholm
| |
| |
StarTrance Gammal Medlem
| |
| |
Sunie
Antal inlägg : 22 Stad : Nacka
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 15:33 | |
| Ohhh gillar allas char. vill ta bilder på mina med men orkar inte byta data just nu. Får se om jag orkar lägga upp några bilder på mina underbara Sunies | |
|
| |
Ranact Gammal Medlem
Antal inlägg : 54
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 16:48 | |
| Naiv! Inte Youth, snälla D: | |
|
| |
Citrus Medlem
Antal inlägg : 107 Stad : Stockholm
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 18:03 | |
| Citruz och Yoona. Yoona e min alt till Girlsgeneration legionen xD | |
|
| |
Naiv Officer
Antal inlägg : 97
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 18:07 | |
| - Ranact skrev:
- Naiv! Inte Youth, snälla D:
Jodå! Inte så farligt iom hon är caster - dessutom ändras ljudet från emoten /birthdaycelebration om jag väljer annan röst ;_; Tycker Naiv blev himlans söt, just utan läppstift ser hon hemskt ung ut. Med illrött läppstift blev hon med en trettonåring med nyinköpt smink. | |
|
| |
Citrus Medlem
Antal inlägg : 107 Stad : Stockholm
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" lör 19 sep 2009, 18:10 | |
| - Naiv skrev:
- Ranact skrev:
- Naiv! Inte Youth, snälla D:
Tycker Naiv blev himlans söt, just utan läppstift ser hon hemskt ung ut. Med illrött läppstift blev hon med en trettonåring med nyinköpt smink. Tycker Naivs char passar bra till hennes röst på venten, hon skulle kunna se ut sådär AFK (( notera att det inte finns nått IRL, bara AFK )) | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Hur ser din karaktär ut? "Preselection" | |
| |
|
| |
| Hur ser din karaktär ut? "Preselection" | |
|