Neverwind - Aion
Välkommen till Neverwind!
Neverwind - Aion
Välkommen till Neverwind!
Neverwind - Aion
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

Bakgrunden till forumet

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
Gäst
Gäst

Bakgrunden till forumet Empty
InläggRubrik: Bakgrunden till forumet   Bakgrunden till forumet Emptymån 27 jul 2009, 17:36

Såg att eran forumsbakgrund var AoS-inspirerad, fast den var lite knepigt tile:ad. För bästa resultat, gör en ny fil med måtten 186x140 (http://forum.aiononline.se/styles/serenity/theme/images/bg_body_top.gif) och skriv Neverwind endast en gång. Använd en enfärgad bakgrund och helst utan några glow-effekts, så ska ni se att det blir symmetriskt och fint. :>
Till överst på sidan Gå ner
DanWhy
Webmaster
DanWhy

Antal inlägg : 147
Stad : Falkenberg

InläggRubrik: Sv: Bakgrunden till forumet   Bakgrunden till forumet Emptytis 28 jul 2009, 01:40

Tack för tipset Kibo, ska ändra det när jag har tid.
Jag spontan-gjorde bakgrunden så jag la inte så mycket tid på den.
Tänkte kanske göra en lite snyggare i framtiden men som sagt jag ska följa ditt goda råd och ändra bakgrunden så länge.

Smile
DanWhy
Webmaster
DanWhy

Antal inlägg : 147
Stad : Falkenberg

InläggRubrik: Sv: Bakgrunden till forumet   Bakgrunden till forumet Emptytis 25 aug 2009, 15:56

Jag är väldigt sugen på att göra en bakgrund till forumet istället för det tråkiga enkla vita.
Men jag kommer inte på något. Har ni några förslag? Shocked

Ska försöka fixa bakgrunden så som Kibo beskrev det, men jag vill göra nåt snyggare så det kommer bara vara tillfälligt.
Det beror helt på va ni tycker så bjud på alla idéer ni kan komma på så får vi se hur vi löser detta. Smile
Citrus
Medlem
Citrus

Antal inlägg : 107
Stad : Stockholm

InläggRubrik: Sv: Bakgrunden till forumet   Bakgrunden till forumet Emptyfre 11 sep 2009, 23:36

Fluffiga vita moln =3
Gäst
Gäst

InläggRubrik: Sv: Bakgrunden till forumet   Bakgrunden till forumet Emptylör 12 sep 2009, 10:32

med rosa kaniner på! Very Happy
Sponsored content

InläggRubrik: Sv: Bakgrunden till forumet   Bakgrunden till forumet Empty

Bakgrunden till forumet
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Neverwind - Aion :: Neverwind - Övrigt :: Förslag/Råd-
Hoppa till: