Neverwind - Aion
Välkommen till Neverwind!
Neverwind - Aion
Välkommen till Neverwind!
Neverwind - Aion
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Bra att veta med - SE HIT

Gå ner 
2 posters
FörfattareMeddelande
DanWhy
Webmaster
DanWhy


Antal inlägg : 147
Stad : Falkenberg

Bra att veta med - SE HIT Empty
InläggRubrik: Bra att veta med - SE HIT   Bra att veta med - SE HIT Emptymån 29 jun 2009, 22:33

Utöver Ansöknings mallen så vill jag även tillägga att om ni har fått bekräftelse om att ni har blivit antagna till Legionen
så kan ni gå in på Neverwind gruppen och ansöka om medlemskap där också. Då blir det enklare för oss att se att ni är medlemmar.
Då kommer era namn att bli märkta med röd text.

Då kommer jag även att låsa trådarna på era ansökningar (som ni nu redan kan se här) när eran ansökan har blivit besvarade.

Tack!

// DanWhy

Jag har nu ändrat så att gäster som vill skriva en ansökan måste registrera sig för att göra det.
Då behöver det inte ske misstag om att ni skriver en ansökan innan ni registrerar er och gör det efteråt.

Detta är bara så att ni slipper göra fel och blir påminda istället.

Tack för att ni läste


Senast ändrad av Seed den fre 20 nov 2009, 21:20, ändrad totalt 4 gånger
Till överst på sidan Gå ner
Orici
Gammal Medlem
Orici


Antal inlägg : 176
Stad : Origin

Bra att veta med - SE HIT Empty
InläggRubrik: Sv: Bra att veta med - SE HIT   Bra att veta med - SE HIT Emptysön 01 nov 2009, 18:21

Vi kommer inte att uppdatera legions listan på AoS så mycket just nu p.g.a. arbete för Kame som redan har mycket att göra atm.
Till överst på sidan Gå ner
 
Bra att veta med - SE HIT
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Neverwind - Aion :: Neverwind - Main :: Rekrytering-
Hoppa till: