Neverwind - Aion
Välkommen till Neverwind!
Neverwind - Aion
Välkommen till Neverwind!
Neverwind - Aion
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Angående väntetiderna på AOS-Venten

Gå ner 
3 posters
FörfattareMeddelande
Citrus
Medlem
Citrus


Antal inlägg : 107
Stad : Stockholm

Angående väntetiderna på AOS-Venten Empty
InläggRubrik: Angående väntetiderna på AOS-Venten   Angående väntetiderna på AOS-Venten Emptymån 21 sep 2009, 17:21

"Connect..... All slots on the server are currently full. Please try again later."

Jag tycker nog det är dags att vi börjar köra med våran egna vent. Den andvänder en äldre Vent-client tydligen, men tycker vi skulle kunna köra på den tills det har lugnat ner sig lite på AOS, alternativt tills att dom har ökat usercap.
Till överst på sidan Gå ner
DanWhy
Webmaster
DanWhy


Antal inlägg : 147
Stad : Falkenberg

Angående väntetiderna på AOS-Venten Empty
InläggRubrik: Sv: Angående väntetiderna på AOS-Venten   Angående väntetiderna på AOS-Venten Emptymån 21 sep 2009, 19:03

Funkar inte vår egna vent?
Till överst på sidan Gå ner
Gäst
Gäst




Angående väntetiderna på AOS-Venten Empty
InläggRubrik: Sv: Angående väntetiderna på AOS-Venten   Angående väntetiderna på AOS-Venten Emptymån 21 sep 2009, 20:55

när jag loggar in på våran vent är det typ.. jag och 1-2 andra, sedan resten degar i AoS, varför inte bara gå till våran? Razz
Till överst på sidan Gå ner
miklis

miklis


Antal inlägg : 33

Angående väntetiderna på AOS-Venten Empty
InläggRubrik: Sv: Angående väntetiderna på AOS-Venten   Angående väntetiderna på AOS-Venten Emptymån 21 sep 2009, 21:31

Håller med OP till 100%
Till överst på sidan Gå ner
Citrus
Medlem
Citrus


Antal inlägg : 107
Stad : Stockholm

Angående väntetiderna på AOS-Venten Empty
InläggRubrik: Sv: Angående väntetiderna på AOS-Venten   Angående väntetiderna på AOS-Venten Emptytis 22 sep 2009, 15:53

Senast jag provade våran vent så funkade den inte
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Angående väntetiderna på AOS-Venten Empty
InläggRubrik: Sv: Angående väntetiderna på AOS-Venten   Angående väntetiderna på AOS-Venten Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Angående väntetiderna på AOS-Venten
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Neverwind - Aion :: Neverwind - Övrigt :: Förslag/Råd-
Hoppa till: