Så vem mer än mig planerar att satsa på chanter ? ^^
farzan
Antal inlägg : 4 Stad : Stockholm
Rubrik: Sv: Chanter mån 20 jul 2009, 19:53
Det kommer att bli jag och du Verchiel (och förmodligen några andra). Men du är inte ensam och i värsta fall så blir vi två the amazing duo!
Good times are ahead of us.
Evilus
Antal inlägg : 16
Rubrik: Sv: Chanter mån 20 jul 2009, 22:05
har testat chanter nu under dessa betor och jag måste säga att den börjar växa på mig mer än cleric...så får se kanske blir chanter istället för cleric =)
p.s dödade en elyos i sista sec innan betan to slut stog....1 sec til server closing och BAAM abyss points =)
miklis
Antal inlägg : 33
Rubrik: Sv: Chanter mån 20 jul 2009, 22:08
Blir med största sannolikhet Chanter. Väldigt rolig klass.
Naiv Officer
Antal inlägg : 97
Rubrik: Sv: Chanter ons 22 jul 2009, 15:51
Verkar som att ni/vi blir ett par ;o Står mellan chanter och SM för mig - har verkligen svårt att välja!
Gäst Gäst
Rubrik: Sv: Chanter lör 01 aug 2009, 01:05
jag ska i alla fall vara chanter för att chanter är en buffer
Evilus
Rubrik: Sv: Chanter sön 02 aug 2009, 01:28
de har gjort buffaren väldigt intressant på Aion, den har i princip bara massor auror some partyt som är i närheten får. Inga "buffningar" som det är på andra spel, vilket gör det att jag tror att många chanters kommer vara högt uppe på DPS listan vid eventuella raids.
Gäst Gäst
Rubrik: Sv: Chanter fre 07 aug 2009, 14:59
kanske blir chanter, men jag sitter fortfarande och velar mellan gladiator, sorc, ranger och så klart chanter :/ Alla får ju finfina buffs i 1.5. Den enda nackdelen med chanter är väl att man inte kan sologanka.
Anyagore
Rubrik: Sv: Chanter lör 29 aug 2009, 01:59
Jag kommer förmodligen välja denna klass med. Bara att få vifta med "pinnen" gör ju detta till den bästa klassen! =)