| Introduktion | |
|
+10Itachi Cressell Orici Nazay Envy Tranquillity Blake Evilus Blackbird DanWhy 14 posters |
|
Författare | Meddelande |
---|
Gäst Gäst
| Rubrik: Introduktion tor 02 jul 2009, 12:36 | |
| Tjabba grabbz! Mitt namn är Alex Schelin, jag är 20 och bor i Malmö stad. Jag har varit en utbildad barnskötare ett år nu efter jag tog studenten 2008 från Barn och fritidsprogrammet och allt har gått bra sen dess får ja väll påstå. Mitt efternamn har ja inte en "janne" var de har sitt ursprung från men måste ju va nåt tyskt eftersom de börjar och uttalas med "sch-ljudet" som t.ex Schneider, Schwetcher o.s.v. Angående mitt namn Asuma [som ni alla kanske förstår så är det japanska] så började jag använda det i olika spel och inloggningsnamn när jag var 15 år gammal och har alltid älskat japanska namn, dess kultur, musik, klädsel och speciellt historia ...så därför tror jag många japanska namn kommer dyka upp i mitt namn - I´ll give you a headstart warning - Nemesisisback är bara något coolt jag kom på efter att ha sett Resident Evil: Apocalypse där vår älskade "Nemesis-the bazooka-freak" kommer fram Som ja sa innan är jag barnskötare och jobbar som vikarie vilket betyder att de helt enkelt ringer när de behöver mej, annars sitter ja gärna hemma och lirar Aion. Är det någon som undrar något så är det bara att fråga /Alex |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Tja på er! tor 02 jul 2009, 20:37 | |
| Lite om mig då Namn: Johan Sparr är gamling i förhållande till de flesta här: 34 år. Bor i Uppsala och för tillfället så är jag en konsult som väntar på lite mer att göra. Är uppviuxen i stockholm men hamnade är för studiernas skull det var ett tag sedan nu... (2002) började plugga med den något egendomliga kombinationen genetik och datavetenskap. Namnet på min i dag blivande Main: Kapilavarne har faktiskt en ganska intressant historia, namnet hörde till en präst (på sätt och vis) som nämns i legender nedskrivna på språket Tokariska som är från tiden då Sanskrit var ett förhållandevis nytt språk ca 6400 år sedan... Han var lite av en vandrande präst, som vandrade runt i Indusdalen tillsammans med en följeslagare vid namn Rudhramukke som för övrigt ganska säkert kommer bli en Alt. Hoppas på att få en riktigt trevlig tid med er andra! |
|
| |
Itachi
Antal inlägg : 3
| Rubrik: Sv: Introduktion tis 21 jul 2009, 11:12 | |
| Tjena Jag heter Robin Moritz, är 16år och bor i österby (ovanför Eskilstuna). Tycker att Aion verkar kul , men har tyvär inte kört på ett enda beta tillfälle , får hoppas att jag kan köra på nästa . Det var allt ifrån mig . EDIT: ops, ganska kort va? Tycker också om anime, manga, sport, och trance .
Senast ändrad av Itachi den tis 21 jul 2009, 11:23, ändrad totalt 1 gång | |
|
| |
Itachi
Antal inlägg : 3
| Rubrik: Sv: Introduktion tis 21 jul 2009, 11:19 | |
| | |
|
| |
miklis
Antal inlägg : 33
| Rubrik: Sv: Introduktion tis 21 jul 2009, 14:30 | |
| - Seed skrev:
- ToDi skrev:
- Seed skrev:
- http://forum.aiononline.se/viewtopic.php?f=21&t=404
orka..... protest grej mot forumet eller? Nej, det är bara det att det redan finns en presentations post. På aiononline.se ja... -DETTA- är väl Neverwinds forum eller är platsen på AoS det officiella Neverwind forumet? Om detta är det officiella Neverwind forumet så bör vi röra oss bort från AoS och inte sprida ut oss över flera forum utan hålla Neverwind här, då även icke Neverwind folk kan se vad man skriver på Neverwinds plats på AoS. Jag tänker då inte skylta med namn etc på AoS. | |
|
| |
Envy Gammal Medlem
Antal inlägg : 15 Stad : Tokyo
| Rubrik: Sv: Introduktion tis 21 jul 2009, 18:58 | |
| | |
|
| |
DanWhy Webmaster
Antal inlägg : 147 Stad : Falkenberg
| Rubrik: Sv: Introduktion ons 22 jul 2009, 20:29 | |
| So I've heard/seen. | |
|
| |
Marke
Antal inlägg : 4 Stad : Jönköping
| Rubrik: Sv: Introduktion tis 18 aug 2009, 23:55 | |
| Nå Envy hur har du råd att bo där och studera då? jobbar du med nåt samtidigt eller? | |
|
| |
Envy Gammal Medlem
Antal inlägg : 15 Stad : Tokyo
| Rubrik: Sv: Introduktion ons 19 aug 2009, 02:54 | |
| Nej, jag är bara skuldsatt för livet (Go CSN!), men det får man leva med, jag menar, Hur ofta är man på andra sidan jorden och pluggar? Jag kommer inte ångra detta alls. | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Hälsar på svärmen :) ons 16 sep 2009, 14:46 | |
| Hej kan lika gärna presentera mig i förhoppningen att jag kommer med när saker börjar hända på söndag Jag heter Peter och är en 22 årig kille som studerar IT-forensik på Högskolan i Halmstad, fritiden spenderar jag för det mesta vid datorn eller med någon omtalad film. Har spelat WoW ett tag nu men börjar bli lite less på det och körde nu open-beta till Aion och fastnade direkt för det och har därför lämnat WoW och väntar tills på söndag med spänning |
|
| |
Cressell
Antal inlägg : 40 Stad : Stockholm
| Rubrik: Sv: Introduktion ons 16 sep 2009, 22:31 | |
| På tiden jag sade något här, antar jag.
Jonathan, 20, Stockholm. Studerar Data- & Systemvetenskap vid SU & KTH. Drällt runt på AoS sedan, ja, ett bra tag. Varit relativt inaktiv under sommarhalvåret, kommer antagligen göra något åt den saken nu när headstart är runt hörnet. Underhåller mig själv med ett stycke PS3, lite Anime, och otroliga mängder musik! Då tänker ni "ah, den typiska svenska gamern idag", men icke! Jag cyklar även Crosscountry på klubb-nivå (lick my sexy commencal super 4). Med det sagt så har jag faktiskt varit passiv under sommaren, tack vare ett brutet nyckelben, en titaniumplatta och 15 stygn.
Jag planerar att spela en sorcerer vid namn Hime, om inte, Gladiator. Yoroshiku?
Senast ändrad av Cressell den sön 20 sep 2009, 19:44, ändrad totalt 1 gång | |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Introduktion sön 20 sep 2009, 17:06 | |
| Oscar Ermling här! Jag kommer från ett litet samhälle som heter Boliden i västerbotten. Bor just nu med min fästmö, hund och 3 katter i skellefteå. Jag är 22 år gammal. Jag jobbar som skärare hos Kuusakoski i skellefteåhamn. Jag har dock bara garanterat jobb till slutet av Oktober men jag tror det blir längre! På fritiden spelar jag innebandy och om inte det så sitter jag vid datorn för det mesta Jag spelar ett annat spel just nu, Urban Terror (Ett fps) |
|
| |
Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Introduktion sön 20 sep 2009, 19:49 | |
| Sitter otåligt och scannar igenom alla forum så kan lika bra spamma på här med! Paulo heter jag då, 21 och studerar i Lund. Allt är på distans så jag sitter hemma och nördar ändå! Tog studenten för ett år sen som servitör, men det funkade inte pga min sjukdom. Nu studerar jag till hotell-receptionist och börjar min heltids APU/praktik i november så där dör antagligen en stor del av mitt spelande under dagen. Som jag fick sparken så snabbt efter finanskrisen i februari så bor jag fortfarande hemma hos mor, OH YEAH . Men det är hur bra och trevligt som helst, desutom har vi ju 2 hundar, ett par kaniner och kattar... ingen aning men typ.. +25? |
|
| |
Cloud
Antal inlägg : 46
| Rubrik: Sv: Introduktion sön 20 sep 2009, 19:56 | |
| Namn: Ecke Född: 1983 Bor i Mora tillsammans med min flickvän. Studerar foto och filosofi. Gillar att spela gitarr och bara chilla med några öl med polarna, spelar en hög med dataspel också. jag skulle kunna skriva mer men jag är så bakis än, så jag orkar inte | |
|
| |
Nithael
Antal inlägg : 5 Stad : Motala
| Rubrik: Sv: Introduktion mån 21 sep 2009, 01:25 | |
| Det är väl dags att presentera sig nu när det har satt igång! =D Jag heter Ricoh Johansson, 21 år gammal. Bor i Motala (<-bra stad!). Har funnits på AoS i ca 1,5 år, då jag upptäckte detta härliga spel...fast jag visade mig först för några dagar sen >.< Annars jobbar jag som ordningsvakt (krogbråk =D) och väktare. Älskar att sitta vid datorn och ps3:an om jag inte umgås med polare (festa!) eller jobbet kallar, annars varierar mina intressen väldigt mycket. Kort presentation, hoppas den duger | |
|
| |
Sponsored content
| Rubrik: Sv: Introduktion | |
| |
|
| |
| Introduktion | |
|