|
|
| Guild Videos? | |
| | Författare | Meddelande |
---|
Gäst Gäst
| Rubrik: Guild Videos? ons 03 jun 2009, 09:55 | |
| Tjena,
Hade tänkt att jag skulle göra raid och PvP videos av våra bravader i Aion senare (när dom tagit bort NDA:n) och tänkte höra om det kommer vara någon annan som skulle vara intresserad av att göra det också. Kanske göra collaborative videos =) |
| | | Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Guild Videos? ons 03 jun 2009, 12:39 | |
| - Kargha skrev:
- Tjena,
Hade tänkt att jag skulle göra raid och PvP videos av våra bravader i Aion senare (när dom tagit bort NDA:n) och tänkte höra om det kommer vara någon annan som skulle vara intresserad av att göra det också. Kanske göra collaborative videos =) Jag lirar endast för PvP Så om någon orkar instruera mig sen i hur man spelar in så är det ett gogo för mig! |
| | | Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Guild Videos? ons 03 jun 2009, 21:59 | |
| Jag skulle absolut vara med, var påväg att göra en pvp video i wow dock så slutade jag spela innan ja kommit igång med projektet. Har däremot inte så mycket erfarenhet av det men det ska nog lösa sig! Har iofs alla programmen för det, Abdobe premier pro, fraps osv. |
| | | Blackbird
Antal inlägg : 50 Stad : Landskrona
| Rubrik: Sv: Guild Videos? tor 04 jun 2009, 03:55 | |
| Jag står gärna upp för detta, låter skoj och trevligt. | |
| | | Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Guild Videos? tis 18 aug 2009, 00:21 | |
| Ja de hade vart skitkul faktiskt ^^
Neverwind på ännu ett svindlande äventyr! |
| | | Anyagore
Antal inlägg : 16
| Rubrik: Sv: Guild Videos? tis 08 sep 2009, 19:30 | |
| Jag är gärna också med! =) Jag är helt såld på spelet.....Tyvärr så hamnade jag på servern thor. Meddela gärna mig sen också om ni spelar in video, kanske redan under open beta? =) | |
| | | Naiv Officer
Antal inlägg : 97
| Rubrik: Sv: Guild Videos? ons 09 sep 2009, 01:24 | |
| - Anyagore skrev:
- Jag är gärna också med! =) Jag är helt såld på spelet.....Tyvärr så hamnade jag på servern thor. Meddela gärna mig sen också om ni spelar in video, kanske redan under open beta? =)
Vi spelar också på Thor i OB ;o Vi är dåliga på att välja rätt server, Thor gillar ju att leka server restart lite då och då. | |
| | | Citrus Medlem
Antal inlägg : 107 Stad : Stockholm
| Rubrik: Sv: Guild Videos? tor 17 sep 2009, 20:00 | |
| om nån vill leka lite server-restart med mig så finns jag här...
Mrouuurw! | |
| | | Gäst Gäst
| Rubrik: Sv: Guild Videos? tis 22 sep 2009, 14:03 | |
| jag är absolut också på!! härligt att komma igång i början så man kan se hur man blir bättre och bättre med tiden me. |
| | | Sponsored content
| Rubrik: Sv: Guild Videos? | |
| |
| | | | Guild Videos? | |
|
| Behörigheter i detta forum: | Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
| |
| |
| |
|