Rubrik: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion tis 15 sep 2009, 10:06
Alla videos är i HD1080i så ni bör se dom på youtube via att dubbelklicka på dom och använda HQ funktionen & fullscreen !
Aion Elyos Ranger PvE
Aion Elyos Ranger PVP
Aion - Elyos Cleric PvE
Så där enjoy och säg vad ni tycker och känner.
Citrus Medlem
Antal inlägg : 107 Stad : Stockholm
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion tis 15 sep 2009, 13:05
"Drowning Pool - Bodies" Den ser man ju inte ofta i PVP videor...
Jag tyckte det var lustigt att det är lugn och fin musik på den Koreanska templarens videor. Men bra bra startrance, dutti' du e! Good hunting!
StarTrance Gammal Medlem
Antal inlägg : 298 Stad : Hörnefors
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion tis 15 sep 2009, 13:11
Citrus skrev:
"Drowning Pool - Bodies" Den ser man ju inte ofta i PVP videor...
Haha åååh sarkasmen ne vet, hade dock aldrig hört "Drowning Pool - Bodies" innan jag använde den i min pvp video O_o jag är sen jag vet. Använde den mest för jag aldrig hade hört den + Youtube hade köpt upp rättigheterna till den så det blev inget copyright bullshit av att man använde den, men många tyckte den användes alldeles för ofta av någon anledning xD jag bjuder ju på Dream evil som andra låt iallfall ! och Techno Trance i dom andra.
Citrus Medlem
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion tis 15 sep 2009, 13:40
Sjung en visa i nästa video. Jag vill se asmodians slaktas till tonerna av Idas sommarvisa
StarTrance Gammal Medlem
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion tis 15 sep 2009, 13:46
Citrus skrev:
Sjung en visa i nästa video. Jag vill se asmodians slaktas till tonerna av Idas sommarvisa
Nästa PVP video blir Cleric, så man får se hur det går och blir nog inget svenskt tyvärr har något emot svensk musik
Citrus Medlem
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion tis 15 sep 2009, 14:00
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion ons 16 sep 2009, 15:56
Tackar Amnon, kommer lägga upp fler med tiden, köpte hela versionen av Vegas Movie Studio Platinum 9.0 & kommer börja använda mig av Adobe after effects, så videos i framtiden kommer bli extremely improved !
Program jag använder för att spela in är Camtasia Studio 6 Fraps version 2.9.8
kamekazze Gammal Medlem
Antal inlägg : 68 Stad : Skövde
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion ons 16 sep 2009, 16:01
Då räknar jag med att det är du som är Neverwinds officiella kameraman när vi går ut på äventyr
StarTrance Gammal Medlem
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion ons 16 sep 2009, 16:04
Joda kommer ha fraps och camtasia igång nonstop tror jag tog CA: 1000 screenshots under CB1 till CB6 så min screenshot knapp är lite utnött.
geofanatic
Antal inlägg : 15 Stad : Stockholm :)
Rubrik: najs! ons 16 sep 2009, 17:29
fett najs hoppas man blir intagen väntat ett tag nu
Sponsored content
Rubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion