Neverwind - Aion
Välkommen till Neverwind!
Neverwind - Aion
Välkommen till Neverwind!
Neverwind - Aion
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.



 
HemLatest imagesSökBli medlemLogga in

 

 Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion

Gå ner 
+2
Citrus
StarTrance
6 posters
FörfattareMeddelande
StarTrance
Gammal Medlem
StarTrance


Antal inlägg : 298
Stad : Hörnefors

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 10:06

Alla videos är i HD1080i så ni bör se dom på youtube via att dubbelklicka på dom och använda HQ funktionen & fullscreen Smile!

Aion Elyos Ranger PvE


Aion Elyos Ranger PVP


Aion - Elyos Cleric PvE


Så där enjoy Very Happy och säg vad ni tycker och känner.
Till överst på sidan Gå ner
Citrus
Medlem
Citrus


Antal inlägg : 107
Stad : Stockholm

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 13:05

"Drowning Pool - Bodies" Den ser man ju inte ofta i PVP videor... pirat

Jag tyckte det var lustigt att det är lugn och fin musik på den Koreanska templarens videor. Men bra bra startrance, dutti' du e!
Good hunting!
Till överst på sidan Gå ner
StarTrance
Gammal Medlem
StarTrance


Antal inlägg : 298
Stad : Hörnefors

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 13:11

Citrus skrev:
"Drowning Pool - Bodies" Den ser man ju inte ofta i PVP videor... pirat

Haha åååh sarkasmen ne vet, hade dock aldrig hört "Drowning Pool - Bodies" innan jag använde den i min pvp video O_o jag är sen jag vet.
Använde den mest för jag aldrig hade hört den + Youtube hade köpt upp rättigheterna till den så det blev inget copyright bullshit av att man använde den, men många tyckte den användes alldeles för ofta av någon anledning xD jag bjuder ju på Dream evil som andra låt iallfall Very Happy ! och Techno Trance i dom andra.
Till överst på sidan Gå ner
Citrus
Medlem
Citrus


Antal inlägg : 107
Stad : Stockholm

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 13:40

Sjung en visa i nästa video. Jag vill se asmodians slaktas till tonerna av Idas sommarvisa
Till överst på sidan Gå ner
StarTrance
Gammal Medlem
StarTrance


Antal inlägg : 298
Stad : Hörnefors

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 13:46

Citrus skrev:
Sjung en visa i nästa video. Jag vill se asmodians slaktas till tonerna av Idas sommarvisa


Nästa PVP video blir Cleric, så man får se hur det går och blir nog inget svenskt tyvärr har något emot svensk musik Very Happy
Till överst på sidan Gå ner
Citrus
Medlem
Citrus


Antal inlägg : 107
Stad : Stockholm

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 14:00

Till överst på sidan Gå ner
StarTrance
Gammal Medlem
StarTrance


Antal inlägg : 298
Stad : Hörnefors

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 14:06

Citrus skrev:
https://www.youtube.com/watch?v=m5bGaR2I4bI Do it!

lol!
One word "Awesume"
Till överst på sidan Gå ner
Amnon

Amnon


Antal inlägg : 32

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 15:19

Nice videos, ska bli kul och se Cleric i pvp
Till överst på sidan Gå ner
DanWhy
Webmaster
DanWhy


Antal inlägg : 147
Stad : Falkenberg

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptytis 15 sep 2009, 20:34

Till överst på sidan Gå ner
StarTrance
Gammal Medlem
StarTrance


Antal inlägg : 298
Stad : Hörnefors

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptyons 16 sep 2009, 15:56

Tackar Amnon, kommer lägga upp fler med tiden, köpte hela versionen av Vegas Movie Studio Platinum 9.0 & kommer börja använda mig av Adobe after effects, så videos i framtiden kommer bli extremely improved Wink !




Program jag använder för att spela in är
Camtasia Studio 6
Fraps version 2.9.8
Till överst på sidan Gå ner
kamekazze
Gammal Medlem
kamekazze


Antal inlägg : 68
Stad : Skövde

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptyons 16 sep 2009, 16:01

Då räknar jag med att det är du som är Neverwinds officiella kameraman när vi går ut på äventyr pirat
Till överst på sidan Gå ner
StarTrance
Gammal Medlem
StarTrance


Antal inlägg : 298
Stad : Hörnefors

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptyons 16 sep 2009, 16:04

Joda kommer ha fraps och camtasia igång nonstop Wink
tror jag tog CA: 1000 screenshots under CB1 till CB6 så min screenshot knapp är lite utnött.
Till överst på sidan Gå ner
geofanatic

geofanatic


Antal inlägg : 15
Stad : Stockholm :)

Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: najs!   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Emptyons 16 sep 2009, 17:29

fett najs hoppas man blir intagen väntat ett tag nu Wink
Till överst på sidan Gå ner
Sponsored content





Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty
InläggRubrik: Sv: Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion   Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion Empty

Till överst på sidan Gå ner
 
Startrance egna Ranger & Cleric bravader i Aion
Till överst på sidan 
Sida 1 av 1
 Liknande ämnen
-
» Cleric
» Ranger - Macro
» Ranger - Crit calc!
» Aion Bugg
» Aion 2.0 rykten

Behörigheter i detta forum:Du kan inte svara på inlägg i det här forumet
Neverwind - Aion :: Neverwind - Övrigt :: Screenshots, Fanart & Video-
Hoppa till: